Hoe dynamisch is de content van jouw website?

Laten we de titel er nog eens bijpakken “hoe dynamisch is de content van jouw website?”. Dit gezegd te hebben, kunnen we je al direct de belangrijkste vraag stellen die hier bij komt kijken,

Wil jij passief of actief online ondernemen?

Heb je een winkel (offline) of een webshop (online), ongeacht wat je POS (Point of Sale) ook is, zijn er een hoop overeenkomsten in hoe actief jij onderneemt. Heb je een winkel en staat de deur open maar blijf je wel gewoon achter de kassa staan wachten tot er een potentiële klant binnen treed? (passief) Of staat de deur wagenwijd open met borden die naar binnen wijzen en een (knappe blonde) verkoopster voor de deur met flyers in haar hand die mensen naar binnen stuurt voor jouw super producten! (actief) Het lijkt zo makkelijk omschreven, maar het is wel hoe het werkt. Zo ook voor online..

Wil jij actief online ondernemen, hoog scoren in Google en Bing als zoekmachines en vervolgens een zo hoog mogelijke conversie uit jouw website halen? Dan is het belangrijk om online actief bezig te zijn en vooral bezig te blijven! Alles word online opgezocht. Het is de kunst er voor te zorgen dat jij “het” antwoord bent op de vraagstelling van deze zoekende. Investeren in Google? In Social Media? Er zijn vele manieren om aan de slag te gaan.

Dynamische content online marketing
Actief online ondernemen, hoger scoren in google
Actief online ondernemen, hoger scoren in google

Wat is dan het effect van actief online ondernemen?

Actief online ondernemen heeft een positief effect op een aantal aspecten. Als eerste, de uiteindelijke bezoeker van de website. Professionaliteit! Dit zal de mening zijn van de bezoeker die ziet dat er aandacht aan jou website word besteed. Steeds nieuwe relevante items om te lezen, een nieuwe (zomer)actie in een slider. Het zijn mogelijkheden om te laten zien dat jouw organisatie weet waar het over gaat!

En de SEO (Search Engine Optimization) van mijn website?

Dat zal aanzienlijk verbeteren! Ook zoekmachines als Google en Bing zien namelijk dat jij actief online bezig bent! Zoekmachines waarderen het enorm als jij laat zien actief te zijn met nieuwe content, aangepaste afbeeldingen, gewijzigde teksten etc. Het maakt jouw website in hun ogen relevant en up-to-date voor bezoekers die met vragen bij Google aankloppen. In deze tijd is Search Engine Optimization voor websites niet meer weg te denken. Waar vroeger “online aanwezigheid” vaak al genoeg was is dit vandaag de dag vaak een probleem. Wie niet beweegt, doet niet meer mee. Dit valt het beste uit te leggen in een kleine animatie, zie hiernaast.

Online Marketing en Wizzonline

Actief online ondernemen is resultaatgericht werken. Hierdoor is actief online ondernemen te omvatten in Online Marketing. Wizzonline is dé Online Marketing specialist die het dan net even anders aanpakt. Wij profileren onszelf als de Online Marketing collega of sterker nog, de online marketing afdeling die je zelf niet hebt. We werken samen met jouw naar een bepaald (vooraf bepaald) doel en denken hierin graag in oplossingen mee in het belang van jouw organisatie.

De dienstverlening Online Marketing van Wizzonline betekent dat wij “in sync” gaan samenwerken. Dit waarborgen wij door periodiek de website en de resultaten nader te bekijken en bijvoorbeeld verbeteringen kunnen voorstellen in structuur, lay-out en SEO (Search Engine Optimization). Kort gezegd: je krijgt meer dan eens in de week dat mailtje met +1 op je zoekwoord.

Naast de overzichtelijk resultaten die u van ons in PDF vorm ontvangt, is er iedere 4 weken contact over het traject en de status van de website. We kijken naar de punten die in een eerder stadium zijn verwerkt en wat het effect hiervan is geweest. Vervolgens gaan we weer vooruit plannen. Van eenvoudige wijzigingen in afbeeldingen, teksten, lay-out etc. tot het compleet opzetten van SEO vriendelijke (landing)pagina’s die speciaal zijn gericht op 1 specifiek en relevant zoekwoord.